Tot ciutadà català acaba fent per alguna raó o altra algun curs de formació,
capacitació o reciclatge d’aquests tan ben fets on tothom badalla. Sigui de
riscos laborals, primers auxilis, manipulació d’aliments, tots passem per això.
Llei de vida!
Sobta veure com tothom ho fa per obligació i amb apatia, fins i tot el
professor. I moltes vegades sobta veure el baix nivell, la imprecisió, les
contradiccions i l’impossibilitat de complir amb les lleis.
Les lleis, fetes per diputats en molts casos analfabets en el tema que
regulen, estan normalment molt allunyades de la realitat i són d’impossible
compliment.
A Catalunya, a més, ens agrada fer moltes lleis i regular-ho tot, coartant
moltíssim la llibertat individual (ja no podem ni decidir de quin color pintem la
façana de casa nostra, això si tenim casa i diners per pintura), però això ja
ens agrada perquè la culpa la donem a Madrid.
Aquesta mania de fastiguejar la gent amb lleis absurdes, es corregirà amb
una Catalunya independent o encara ho exagerarem?
Jo ja veig el nostre gran futur! El Parlament aprova el Decret 10/2015 de com netejar el pompis i l’anus
després de defecar!
Començaríem amb un preàmbul de declaració de bones intencions i els
objectius del nou Decret, tacar menys els calçotets i calces i estalviar paper
i aigua per netejar. Per uns culs més nets i sostenibles!! Seguidament, el
típic glossari amb les definicions dels mots més utilitzats en el cos del redactat
amb la seva definició (caca, caqueta, cagarrina, diarrea, brut, tanga, derrapada,
pet amb cua...)
El cos del redactat tindria el següent articulat:
Articles de l’1 al 5. Divisió en categories del tipus de
defecació, segons el seu grau de solidesa, consistència i viscositat. Tipus de
roba interior permesa segons tipus de defecació i freqüència de la defecació.
Mides i densitats de pel permeses.
Articles del 6 al 15. Nova normativa i característiques
tècniques a complir pels sanitàris, bidets i wc. Calendari de substitució dels
antics models pels nous. Nova normativa a complir pel paper de wàter. Tipus i
classificació dels papers de wàter permesos a Catalunya. Limitacions de
superfície de paper que es poden utilitzar segons cada tipus i freqüència de
defecació segons sexe, edat, raça i estat civil.
Articles 16 al 25. Tècnica de la neteja manual de l’anus i
superfície perianal en el sexe masculí. Tècnica per a dretans. Tècnica per a
esquerrans. Tècniques en casos de mobilitat reduïda, obesitat, nens i ancians.
Reglamentació de la pilositat segons densitat i mida del pèl. Consells de
depilació per estalviar paper.
Articles 26 al 39. Tècnica de la neteja manual de l’anus i
superfície perianal en el sexe femení. Tècnica per a dretanes. Tècnica per a
esquerranes. Tècniques en casos de mobilitat reduïda, obesitat, nens i ancians.
Reglamentació de la pilositat segons densitat i mida del pèl. Consells de
depilació per estalviar paper lligat també amb la depilació genital i la
menstruació.
Articles 40 al 46. Situacions d’emergència. Casos d’actuació
en les problemàtiques més freqüents: manca de paper de wàter, pets amb cua que
taquen roba interior. Tècniques de posterior neteja manual.
L’article 47 d’obligació de treure’s els anells de
casat entrarà amb clara contradicció amb l’article 8 d’obligació de fregar-se
el cul en qualsevol cas i estat civil i amb l’article 3 on diu que no hi haurà
diferències d’higiene anal amb motiu de raça, sexe o estat civil (sempre cal
deixar el marge per a que es diverteixin els advocats).
Articles del 50 al 55. Règim sancionador i d’inspecció. Establiment
de com funcionarà la revisió de la neteja del pompis, administracions
encarregades de fer-ho, valors de les sancions segons el grau de brutícia i
procediments especials.
Articles 55 al 60. Funcionament, preus i periodicitat de la
ITV anal, una revisió de neteja i estat anal de tot català major d’edat cada
quatre anys. L’empresa encarregada de fer-ho, sense concurs públic previ, serà
d’un parent del president de la Catalunya independent.
Articles 60 al 70. Regulació de l’obligatorietat de cursets
cada dos anys de reciclatge de la neteja de pompis. Regulació del sistema de
certificació de les empreses que podran donar aquesta formació (també totes de
parents dels polítics de torn).
Així, com en tota legislació
progressista i no intervencionista, s’arribarà a uns objectius de clara millora
de la situació prèvia.
Es preveu que pel 2025 s’hagi triplicat el preu del paper de wàter i dels
inodors (pels canvis per adaptar-se a la legislació). Un ciutadà normal passarà
de gastar-se una mitjana anual de 20 € en paper de wàter a gastar-se 60 €
anuals en paper de wàter, haver gastat 3.000 € en adaptar cada bany de la llar
a la normativa, gastar 50 € cada dos
anys en cursos de reciclatge i 80 € cada quatre anys en la ITV anal. Sense
comptar en la creació d’una Direcció General per la Protecció Anal amb un cos
de 500 funcionaris especialitzats en inspeccions i sancions.
Ficció?? Hi ha alguna llei que no acabi així?
Us provoca això alguna rialla? Analitzeu unes quantes de la darrera
legislació del Tripartit (Joc i espectacles, mobilitat generada, animals de
companyia i mascotes....) i són d’aquest estil i nivell d’estupidesa amb
resultats com els que explico.
Perdó si he insinuat que Catalunya no és perfecta i la culpa de tot no és
de Madrid i l’endemà de la independència no viurem al país de la piruleta. Sóc
igualment independentista, eh?
No rialles, no. És així, ho has clavat. Faltaria però alguna disposició sobre subvencions previstes pels canvis de wàter que, per descomptat, no arribarien mai.
ResponEliminaGràcies per l'observació. Tens tota la raó. Com les subvencions d'habitatge...podriam crear una xarxa d'oficines comarcal. Crearíem ocupació i faríem el país més sostenible.
ResponElimina