dimecres, 28 de maig del 2014

A mi em sembla

A mi em sembla que la campanya per les europees no ha interessat massa a gairebé ningú. A mi si. Ens pot semblar que això d’Europa és lluny i distant, però el que allà es decideix ens marca més la manera de viure que el que es decideixi a Barcelona o Madrid. A mi em sembla que poca gent s’ho pren seriosament , els primers els partits, la majoria envien dinosaures a jubilar-se. Alguns abans ho criticaven.

A mi em sembla que el senyor Pere Navarro hauria d’anar a Supervivientes o Hombres Mujeres i Viceversa. És un personatge tan ridículament patètic, amb una ànsia de protagonisme tan gran i a qui tothom ignora, que ha perdut definitivament els papers. L’afer de la bufetada d’una senyora de 63 anys en una comunió, després d’estar una hora asseguts junts, denunciat com si fos una agressió d’un grup d’ultres per semblar un màrtir, ha arribat al surrealisme pur quan els Mossos detenen la senyora (després que el capellà col·labores amb la investigació donant els llistats de les comunions) i ell no la reconeix.

Mai hauria pensat que el PSC pogués arribar a aquest extrem de crèdit i ridícul. Què dir de les seves delirants declaracions després de la patacada electoral...

A mi em sembla que a Joan Laporta li van fer una moció de censura per molt menys que la desastrosa gestió de la junta actual. A mi em sembla que mentre Laporta trepitjava ulls de poll, tenia personalitat, marcava tarannà independentista i no es doblegava a l’establishment, la junta actual són una colla de nens pijos grisos, que diuen amen als poders fàctics i així anem. El Madrid torna a ser la referència.

A mi em sembla que no hauríem de dir més crisi. Crisi és una cosa passatgera. Això és una estafa. Polítics analfabets i sense formació s’han succeït al poder amb una cosa en comú, portar diners del futur en forma de crèdit i gastar-lo en coses improductives. A mi em sembla que ERC no hauria de tenir aquesta pujada només per ser independentista, formant el Tripartit Federalista de nacionalisme de pluja fina, va col·laborar a deixar factures per pagar fins el 2108.

A mi em sembla que aquesta merda de gestió no es pot oblidar en 3 anys. A mi em sembla que no hi hauria d’haver cap vot per als qui van arruïnar el país.

A mi em sembla que l’Ernest Maragall, pèssim Conseller d’Educació i dels artífexs de fer fora Esquerra del Tripartit, no és mereix un sou de 18.000 € al mes als 72 anys. Què pot aportar? Què li deuen? No els va fer fora? Ara s’ha tornat independentista? Potser els vots del cinturó roig que donen cadires...ahhh......

A mi em sembla que fins al 2020 no baixarà l’atur del 20%. Més d’una generació entrampada. I mentrestant els culpables comptant els estalvis i plans de pensions des d’un iot.

A mi em sembla que tinc una estranya visió del món, sovint massa crítica, però cada cop em sembla més que no vaig tant equivocat amb tot plegat.




1 comentari:

  1. A mi em sembla que tens molta raó i que caldria més gent que digués les coses tal com són.

    ResponElimina