dilluns, 26 de desembre del 2011

Igual de pobre però amb la panxa plena.

Vaig escoltar que el senyor Mas ja no podia pagar les nòmines dels treballadors. Això significa que no es paga a cap proveïdor. Això significa que l’estafa piramidal dels bons està apunt d’explotar.

Després vaig escoltar que Catalunya no pagarà a l’estat la seguretat i l’IRPF dels funcionaris.

O sigui, que Catalunya ha fet fallida. Ho mirem com ho mirem, és un fet.

En aquest moment de por irracional i dubte sobre el futur, vaig decidir fer el que fa tothom en aquest país. Com que estic hipotecat i tinc problemes per arribar a finals de mes, gasto gran part dels meus minsos estalvis en la loteria de Nadal!!!

Ho vaig fer tant bé com vaig poder, vaig replegar números de diferents punts geogràfics (tinc un amic camioner) i de bars de pobles i llocs amb pedigrí, vaig anar a la Bruixa d’Or on sempre toca (toca una de cada quatre vegades perquè venen el 20% dels números, però no ho digueu a ningú!). Per acabar vaig veure una vident, vaig resar un parenostres i vaig encendre unes espelmes a l’església.

To i que pugui semblar increïble, no va funcionar! No em va tocar res! Maleït sia!!! I resulta que a la majoria de la gent li va passar el mateix, ara si que no ho entenc!

El poble té el poder i té la raó! Si la gent diu que comprar loteria és la solució a tots els mals, ha de ser cert! És com mirar Salvame Deluxe o qualsevol teleporqueria, si la majoria ho fa, és que és la veritat absoluta!

Davant la confusió vaig decidir bolcar-me en àpats inacabables, perquè menjar molt i malament combinat amb molt alcohol per les nits, porta la felicitat. Tothom ho fa i és feliç, no?

Doncs resulta que no! Que només serveix per tenir la cartera buida i mal de cap!

Davant el dubte de si seguir menjant com un porc d’engreix, de si gastar-me el que em queda en regals consumistes per salvar el comerç del país o anar a esquiar a les 4 pistes que hi ha obertes, he trobat la solució!

Mira que era fàcil! He d’invertir-ho tot en loteria del Neng!

Bona nit i a seguir gaudint del que queda!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada