dimarts, 21 de juny del 2011

Diari d’un indignat (3)

Estimat diari,

M’han tornat a passar moltes aventures des del darrer cop que vaig escriure!! Després d’anar uns dies a Hawai amb l’Iker i la monitora del DIR a fer surf, em vaig ratllar una mica perquè ells es passaven el dia cardant i em sentia una mica sol.

L’Iker es tan bon paio que quan li vaig dir em va comprar un bitllet per tornar a Barcelona de seguida! Tot i això, al tornar la sensació de solitud no disminuïa, i vaig trucar uns amics de l’acampada per veure que feien.

Aquell dia hi havia moguda, havíem de fer una espècie de gimcana pel Parc de la Ciutadella. Em van dir que uns quants es disfressaven i els altres els havíem de tirar ous, marcar amb sprai i robar els gossos pigall. Es veu que així canviaríem el món i reduiríem un munt l’atur!! Que fàcil era fer un món millor vaig pensar!

Ho vam fer molt bé, jo vaig poder dibuixar una X ben gran a la jaqueta d’una senyora, va agradar molt perquè ho vaig veure molts cops per TV3 després!! També vam pintar el cap a un senyor calb i tirar ous a un altre...

Però el Mossos no van entendre el joc! Aquella colla de fatxes capitalistes i violents, ens van pegar i em van enviar 3 dies a la garjola!! Si diari, a la garjola!! Ha estat duríssim!! T’ho pots pensar? Sense la Play, sense el facebook, sense la guitarra elèctrica 3 dies sencers! Gairebé em moro!!

El papà i la mamà van buscar un bon advocat i he pogut sortir. El papà m’ha renyat però troba divertit el que ha passat. Vaig sentir que li deia a la mamà que no passava res si ara feia aquestes coses, que m’esbraves abans d’heretar l’imperi familiar, que l´únic que li preocupava és que fos tan innocent.

La mamà per la nit em va venir a allitar com quan era petit. Em va explicar que quan eren joves ells també havien fet una cosa així, que es deia Maig del 68. Es veu que arrencaven les llambordes dels carrers perquè volien una millor pavimentació, em sembla que em va dir. Però també van acabar amb el capitalisme, van aconseguir grans millores socials i el model hippie va triomfar.

Es veu que va ser una gran revolució, perquè ells si que en sabien de fer revolucions. També em va explicar que després de cardar com animals tots amb tots, es van estabilitzar i van començar a ser capitalistes i explotadors com el que més, i ara, aquella joventut irreverent és la que comanda la societat i viu la mar de bé explotant als joves.

No vaig entendre gran cosa, li diré a la mamà que m’ho expliqui millor.

Ara estimat diari m’he de centrar en coses importants, celebrar la revetlla i l’arribada de l’estiu, amb platges i nenes amb poca roba i deixar-me de coses complicades.

He de fer un petit break mental, un parèntesi, que tant donar-li voltes al problema del deute grec i si em compro el joc nou per la Play em costa dormir per les nits.

Bona nit i fins aviat!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada