divendres, 6 de gener del 2012

Una ressaca brutal!!

La cosa va començar al megapont de principis de desembre! Una bona escapada als Alps a esquiar amb els amics! La vida són 4 dies i s’ha de gaudir, no es pot perdonar!

I va continuar a les festes de Nadal! Quins regals per parents, amics, coneguts i per a jo mateix! Els esquis nous, la televisió de 50 polzades i molta roba i perfums cars! I els sopars de quatre forquilles! Em conec totes les estrelles Michelin de Catalunya! I amb il•lusió!

I quines festes! I vinga a pagar cubates per amics, coneguts i rondes de xupitos a mig pub! I la targeta vinga a treure fum! I el cap d’any a París a estat inoblidable! Quin esmorzar als Camps Elisis! Aquelles ampolles de champany de 100€ que sacsàvem i ens tiràvem pel cap! Quins records!

I els reis Mags d’Orient!! Regals per tothom!! No m’ha tocat la loteria tampoc? Osti noi, mira que va sortir aquell home del bigoti de Sort i va dir que la seva especialitat era el sorteig del Nen. Jo ja vaig pensar que la feina i les especialitats no deuen influir massa en els jocs d’atzar, però bueno, per invertir mil eurets en loteria ningú s’ha arruïnat mai.

I avui em llevo amb mal de cap, mal gust a la boca, els plats per rentar i un munt de roba bruta, i caminant entre la merda arribo a la cuina i veig que la nevera està buida! I em recordo que estem a l’hivern i aviat arribarà la factura del gas... I vaig a actualitzar la llibreta i gasto tota la tinta vermella del caixer mentre torno a treure una glopada de bilis!

Ara veig que s’ha ajuntat tot amb el crèdit del BMW que acabo de pagar el 2015 i el crèdit per posar el jacuzzi al jardí de fa dos estius, mmm... pensava que això ho havia pagat al contat...

Deu meu! Com he pogut cometre aquest error! Sóc la primera persona a la història que ha viscut àmpliament per sobre de les seves possibilitats! I ara que faré? Com ho puc solucionar? Oh my good!!

He anat a veure uns prestamistes de confiança, els pares, però es veu que ara mateix no tenen líquid i l’aixeta està tancada. Un amic que ha estudiat ADE, parla 7 idiomes, té 3 màsters i fa mitja jornada al Decathlon i l’altra mitja al McDonalds, m’ha fet un estudi econòmic per evitar el meu default!

He de tenir més ingressos, així que els caps de setmana hauria de fer de cambrer al bar del poble! I la reducció de despeses ha de ser brutal! He de gastar la meitat en mòbil, només puc sortir a sopar fora un cop al mes, aquest hivern s’ha acabat esquiar, a l’estiu amb una mica de sort podré anar un parell de dies de càmping (ja puc anar oblidant el safari a Kenya!), em puc empastar el queixal però no em puc fer ni el tatuatge ni la fotodepilació, la roba només d’outlet o rebaixes...

Això no és vida! No hi ha dret!!! La culpa és dels mercats! De les conspiracions judeo-masòniques i del calendari maia!!

Que representa que he de fer ara? Rebaixar el meu ritme de vida durant 3 o 4 anys per pagar el deutes que he contret? Només faltaria!!

He estat un inconscient i un nou ric, que m’he deixat endur per l’abundància i me endeutat en excés! I no he invertit en el meu coneixement ni en adquirir cap habilitat, he cremat els diners en banalitats improductives!

Ah! Això és el que m’ha passat a mi! Qualsevol tipus de paral•lelisme que algú pugui descobrir amb la societat espanyola, catalana o europea en general, és només pura casualitat!

The spanish party is over! La Generalitat valenciana ha fet catacrack!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada